Workflow rendszer kiválasztásánál érdemes odafigyelni arra, hogy a szoftver rugalmasan integrálható legyen más rendszerekkel. A vállalatok egyszerre több szoftver megoldással is igyekeznek javítani munkafolyamataikon. Így például léteznek ERP, CRM, HR és DMS szoftverek, melyekből a szervezet igényeinek megfelelően akár több is jelen van. Az ERP rendszerek a vállalatok erőforrás allokációját hivatottak kontrollálni, a HR rendszerek az emberi erőforrások menedzselésében nyújtanak segítséget, míg a CRM rendszerek az ügyféladatbázis kezelésére szolgálnak.
Az ismert és sok helyen alkalmazott ERP rendszerek funkcionálisan erősek és rendelkeznek workflow modullal, de ezek elsősorban standard munkafolyamat-támogatásra lettek kialakítva. Az egyedi igények fejlesztése komplikált és nem költséghatékony. Éppen emiatt érdemes különálló workflow szoftvert bevezetni a meglévő vállalatirányítási rendszerünk mellé, amelyben minden munkafolyamat rugalmasan megtervezhető és kivitelezhető.
Ha a workflow megoldásunk megfelelően integrálható a már működő ERP rendszerünkhöz, akkor tulajdonképpen a folyamat bármely pontján történhet adatmozgás a két rendszer között. Egy tipikus workflow például a szerződésjóváhagyás, amikor a workflow megoldásban történő jóváhagyást követően a szerződés automatikusan bekerül az ERP rendszerbe.
A workflow rendszerek legtöbb esetben más szoftverekkel is együttműködnek, így ezeknek az egymással való kompatibilitása is kulcsfontosságú szempont a workflow megoldások kiválasztásánál.
Nem szeretné meglévő vállalatirányítási rendszerét lecserélni, de szüksége lenne egy új megoldásra üzleti folyamatainak elektronikus kezelésére? A DMSONE szoftvere komplett megoldást nyújt problémáira: workflow, feladatkezelő, dokumentumkezelő és csoportmunka szoftver is egyben. Így amellett, hogy munkafolyamatait automatizálhatja és a kapcsolódó dokumentumokat biztonságosan nyilvántarthatja, lehetőséget biztosít csoportmunka projektek és feladatok kezelésére is.